loading...
دانلودستان
arman بازدید : 515 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
  • دنياي تنهايي من

    zahraqasemi.blogfa.com/
    Translate this page
    امشب بخور بزن ب سلامتیه من منی که با سن کمم ، کثافت کاریایه دنیارو دیدم...... منی که تو اووج ناراحتی لبخند زدم و گفتم خوبم..... اره من ، منی که از دوستام زیااااد ضربه ...
  • ••* *••*دلنوشته های تنهایی من*••* *••

    delneveshthayhanane.blogfa.com/
    Translate this page
    اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم! قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام... کسی دلش برایم نسوزد. من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را. تنهایی... تنها اتفاق این روزهای ...
  • گورستان تنهایی من

    sereshkegham1390.persianblog.ir/
    Translate this page
    خداوندا به من شهامتی عطا فرما که آنچه را نمیتوانم تغییردهم بپذیرم....
  • ღ ღتنهـــــــآیی ِمنღ ღ

    tanhaeye-man.persianblog.ir/
    Translate this page
    تنهایی یعنی ایرانسلت رو به جای 144با 141شارژ کنی. ... اونی که خوشگل و پولدار و مجرده ، هیچ دلیلی نداره به منمحل بذاره! (البته من شکسته نفسی میکنم). دقت کردین ...
  • من و تنهایی و خونه

    66love76.blogfa.com/
    Translate this page
    باله میرقصم روی سیم خاردار ...! گذار زخمی شوند پاهایم... من بهانه ای می خواهم برای نرفتن. حالا که تو راهم را سد نمی کنی!! ♥ جمعه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۳♥ 18:40 ♥ مائده ...
  • دنیای تنهایی من

    donyayetanhaie.blogfa.com/
    Translate this page
    دنیای تنهایی من - عشقی که هیچ وقت بر نمیگرده. ... nazar bezarid....mamnoon. + پنجشنبه بیست و پنجم خرداد 1391 | 11:51 | دختری از جنس تنهایی | 641Ɔσммɛитƨ ...
  • دنیای تنهایی من

    saraaa1111.blogfa.com/
    Translate this page
    سلام دوستاي گلم خيلي خوش اومدين اينجا همه چي گذاشتم برين بخونين حال كنين پستامو بخونيين يادتون نره كامنت بزاريناا. بچه ها جون پشه ها كامنت خصوصي نزارين.
  • گوشه تنهایی من

    gooshetanhaei.blogfa.com/
    Translate this page
    گوشه تنهایی من. دستان خدا (پست ثابت). وقتی خداوند از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت. از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم. که فراموش کردم منتظر است ...
  • پیله تنهایی من

    pilehayeparvaz.blogfa.com/
    Translate this page
    پیله تنهایی من - دلــــــــــم تب دارد بخـــوان کمـــــی" امــــــــــــن یجیب ... " - پیله تنهایی من.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 486
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,392
  • بازدید ماه : 3,390
  • بازدید سال : 67,147
  • بازدید کلی : 3,231,893